Дистанційне навчання в умовах карантину в ліцеї триває. Вчителі навчального закладу використовують онлайн технології. Створено групи у Viber, Telegram, проводиться онлайн тестування, розгорнуто середовище GSuiteEducatoin, що дозволяє підключати дітей незалежно від віку до використання хмарних технологій. Для опрацювання навчального матеріалу вчителі рекомендують ознайомитись з матеріалами освітніх сайтів (за посиланнями). Тут можна знайти нові підручники, зошити, експрес-уроки, конкурси для учнів, а також інші цікаві й корисні матеріали з будь-якого предмету. Кожен вчитель застосовує свій власний підхід до учнів.

Так директор, вчитель математики, Чемерис М.В. провів сесію з 9-В класом на тему "Комбінаторика" (он-лайн тестування). Михайло Валентинович використовує освітню платформу Classtime. Вчителі математики Малишко О.Г., Браславська А.Л. продовжують активно користуватися створеними раніше Viber групами у класі. Учень задає он-лайн питання по якомусь завданню і йдуть коментарі однокласників, або лайки, що їх теж цікавить це завдання. Через годину вчитель або викладає напрямок розв’язку, або пише який коментар якого учня є правильним (за це учень отримує додаткову оцінку). Роботи мають бути надіслані в певний день, в особистому повідомленні. Вчитель перевіряє і виставляє оцінки. Класний керівник 6-Б класу Браславська А.Л. освоює платформу ZOOM, вчителем було проведено нараду для батьків класу. Вчитель математики 5-Б класу Харченко Т.В. індивідуально консультує учнів у Viber групі, відправляє самостійні роботи, щоб діти робили аналіз помилок. Вчитель математики Малишко О.Г. для учнів 9-Б, 10-А проводить дистанційні письмові роботи. У призначений час для кожного класу вчитель публікує текст письмової роботи, на яку дається 45 хвилин. Через 45 хвилин учень надсилає виконану роботу на особисту пошту вчителя.

Вчителі інформатики Гришкіна Р.М., Єременко Н.М. продовжують використовувати можливості Classroom від компанії Google. Руслана Михайлівна розробила відео-урок для 7 класу "Введення та редагування електронних таблиць Excel". Вчитель історії Харченко О.І. надав цікаві посилання для учнів 11-х класів "Відкрий Урок 2020". Вчитель української мови Стороженко Л.М. та вчитель зарубіжної літератури Савчук В.М. створили групи у Viber з кожним класом і підтримують тісний зв'язок як з учнями, так і з батьками. Вчителі викладають у групу завдання, обговорюють, консультують, оцінюють (є терміни виконання, критерії оцінювання).

Вчителем предмету "Захист Вітчизни" Ігнатенком С.Г. розроблено систему контролю та оцінювання опрацьованого учнями 10-х класів навчального матеріалу з розділу "Тактична підготовка". Для цього вчитель застосовує Google Форми (вчитель надає посилання).

Вчитель англійської мови Євланова Н.І. використовує освітню платформу Learningapps для паралелі 9-х класів. Спілкування в Viber, Telegram групах, учні виконують проекти. Учні 5-х та 6-х класів виконують завдання в підручниках і робочих зошитах. Використовується платформа Oxfordlearn (дана платформа прив’язана безпосередньо до підручників).

Також обов’язковою умовою при дистанційному навчанні має бути контроль з боку батьків, робити перерви, стежити, щоб діти не працювали вночі.